Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR16963
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR16963/1
Regeling vervallen per 01-04-2011
Reglement betreffende de werkwijze en bevoegdheden van het presidium van de raad
Geldend van 24-09-2009 t/m 31-03-2011
Algemeen
Overheidsorganisatie | Hoogeveen |
---|---|
Organisatietype | Gemeente |
Officiƫle naam regeling | Reglement betreffende de werkwijze en bevoegdheden van het presidium van de raad |
Citeertitel | Reglement betreffende de werkwijze en bevoegdheden van het presidium van de raad |
Vastgesteld door | gemeenteraad |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | Bestuurlijke organisatie |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
- Gemeentewert, art. 52
- Reglement van orde voor de vergaderingen en andere werkzaamheden voor de rad, art. 5
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Betreft regeling met interne werking. Derhalve geen datum bekendmaking
Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)
Geen
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
24-09-2009 | 01-04-2011 | Wijziging |
24-09-2009 Nvt |
Geen |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl