Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR155701
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR155701/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen
Geldend van 31-03-2012 t/m 31-12-2019
Intitulé
Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente BrummenArtikel 1
De arbeidsvoorwaardenregelingen van de gemeente Brummen zoals deze laatstelijk gewijzigd zijn tot uiterlijk op de dag van de bekendmaking van dit besluit, over te nemen en vast te stellen ten behoeve van de griffier en de medewerkers van de griffie.
Artikel 2
Dit besluit treedt in werking op de dag volgende op die van zijn bekendmaking.
Artikel 3
Dit besluit wordt aangehaald als ‘Vaststelling arbeidsvoorwaardenregeling griffie gemeente Brummen’.
Dit besluit is genomen tijdens de openbare raadsvergadering van 22 maart 2012.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl