Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR139719
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR139719/1
Regeling vervallen per 01-01-2020
Garantieregeling inconveniënten 2008
Geldend van 04-02-2009 t/m 31-12-2019 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2009
Intitulé
Garantieregeling inconveniënten 2008Artikel 1
Alle medewerkers die op 1 februari 2009 één of meerdere inconveniënten hadden, houden het bijbehorende bruto bedrag als garantie, tenzij artikel 3. van toepassing is.
Artikel 2
Het bedrag van de garantie volgt de algemene salarisverhogingen voor de sector gemeenten, zoals dat ook zo was voor de inconveniënten voor 1 januari 2009 (procentuele loonstijgingen).
Artikel 3
Als de medewerker in een hoger gewaarde functie wordt geplaatst wordt de garantie geïncorporeerd in het nieuwe salaris. Dit geldt niet bij functiewaardering en/of eventuele plaatsing in een reeds gegarandeerde uitloopschaal.
Artikel 4
Als het oude salaris + de garantie hoger is dan het nieuwe salaris, blijft voor het verschil de garantie van toepassing, tenzij artikel 5 van toepassing is.
Artikel 5
Als een medewerker zelf kiest voor een hoger gewaarde functie, wordt de toelage tot het maximum van de nieuwe functieschaal geïncorporeerd in het nieuwe salaris.
Als het oude salaris + de garantie hoger is dan het maximum van de nieuwe functieschaal, wordt het verschil afgebouwd conform de afgesproken afbouwregeling (2 jaar 100% en 2 jaar 50%).
Artikel 6
Door de intrekking van de inconveniëntenregeling komt ook de regel over korting bij ziekte langer dan twee maanden te vervallen.
Artikel 7
Deze garantieregeling is niet van toepassing op:
- 1.
medewerkers met wie al individuele afspraken over de afbouw van inconveniënten zijn gemaakt.
- 2.
het inkomensverlies bij medewerkers die door een recente wijziging aanspraak hebben op de eerder met het GO afgesproken afbouwregeling inconveniënten.
Artikel 8
Daar waar deze garantieregeling niet in voorziet, neemt de directie een besluit na advies van het team
PJC.
Artikel 9
Deze garantieregeling treedt in werking op 1 januari 2009.
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl