Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13784
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13784/1
Regeling vervallen per 04-03-2010
Ondermandaat Afdeling Publiek (mei 07)
Geldend van 31-05-2007 t/m 03-03-2010
Intitulé
Ondermandaat Afdeling Publiek (mei 07)Het hoofd van de afdeling Publiek;
Overwegende, dat het gewenst is de bevoegdheden die verband houden met de taakvelden van de afdeling te leggen bij de medewerkers die belast zijn met de voorbereiding en uitvoering van besluiten;
gelet op de bepalingen van het algemeen mandaatbesluit Leudal 2007;
besluit:
- 1.
aan het hoofd van de afdeling Publiek gemandateerde bevoegdheden, overeenkomstig het bij dit besluit behorende overzicht te mandateren aan de daarin vermelde medewerkers.
- 2.
Op dit besluit zijn van overeenkomstige toepassing het Algemeen Mandaatbesluit Leudal 2007, het Algemeen Mandaatoverzicht gemeente Leudal en de afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop zij bekend is gemaakt, tevens wordt het besluit van 25-01-2007 ingetrokken.
- 4.
De ondermandaatlijst wordt ingeschreven in het gemeentelijk mandaatregister.
Bevoegdheid |
Bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Periodiek overzicht nodig |
Opmerkingen |
|
Beslissen op aanvragen, ingevolge: |
|||||
Algemene uitvoering Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) |
B&W cq. burgemeester |
910.01 |
Neen |
||
-verstrekking van verklaringen en afschriften uit de GBA |
Zie * / ** |
||||
-verlening van een briefadres |
Zie * |
||||
-ambtshalve inschrijving/opneming GBA |
Zie * |
||||
-eerste (en her)inschrijving in Nederland |
Zie * |
||||
-verzoek geheimhouding persoonsgegevens |
Zie * |
||||
-een verzoek (wijziging) aanduiding naamgebruik |
Zie * |
||||
-het afnemen van een verklaring onder ede of belofte (art 36, lid 2 onder e wet GBA) |
Zie * |
||||
-verzoek wijziging/toevoeging van gegevens in GBA |
Zie * |
||||
-verstrekking gegevens GBA |
Zie * |
||||
Paspoort Uitvoeringsregeling Nederland (PUN) |
burgemeester |
Zie * / ** |
Neen |
||
uitvoering Reglement Rijbewijzen (RR) |
burgemeester |
Zie * / ** |
Neen |
||
Wet Justitiële documentatie -tbv Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) -tbv aanvragen Naturalisatie |
burgemeester |
Zie * / ** Zie * |
Neen |
||
Kieswet |
burgemeester |
910.01 |
Neen |
||
-verzoeken (nieuwe)oproep kaart en/of kiezerspas |
Zie * |
||||
-toestemming, stemmen per brief en volmacht |
Zie * |
||||
-in ontvangst nemen processen-verbaal en overbrengen naar voorzitter hoofdstembureau |
Zie * |
||||
Rijkswet op het Nederlanderschap (incl. het afdragen van gelden aan het Ministerie) |
burgemeester |
Zie * |
Neg.advies |
||
In ontvangst nemen verklaring van afstand van het Nederlanderschap |
burgemeester |
Zie * |
Neen |
||
Opvragen van inlichtingen uit de politieregisters |
burgemeester |
Zie * |
|||
Richtlijnen voor geslachtsnaamwijziging |
B&W cq. burgemeester |
Zie * |
Neg.advies |
||
Het Internationaal Privaatrecht en aanverwante regelingen (IPR) |
B&W cq. burgemeester |
Zie * |
Neg.advies |
||
Aanvragen van documenten waarvan afgifte aan de burgemeester is voorbehouden |
burgemeester |
910.01 |
Neen |
||
-waarmerken van afschriften |
Zie * / ** |
||||
-legaliseren van handtekeningen |
Zie * / ** |
||||
-attestatie de vita (bewijs van in leven zijn ) |
Zie * / ** |
||||
-verklaring omtrent het bezit van het Nederlanderschap |
Zie * / ** |
||||
Wet op de Lijkbezorging |
burgemeester |
910.01 |
Neen |
||
-verlenen van verlof tot uitstel begraven/crematie |
burgemeester |
Zie * / ** |
|||
-verstrekken van een Laisser-passer |
burgemeester |
Zie * |
|||
-verlof tot ontleding op grond van art. 68 |
burgemeester |
Zie * |
|||
Financiële afwikkeling documenten aan ministerie van BUZA (reisdocumenten, naturalisatie- en verblijfsdocumenten) |
B&W cq. burgemeester |
Zie * |
Hoofd Afdeling Publiek
-900.01
* Afdeling Publiek Team Burgerzaken:
- -
910.01 Coördinator burgerzaken
- -
910.02 Medewerker kwaliteit GBA
- -
910.03 Medewerker GBA
- -
910.04 Medewerker Bevolking & Burgerlijke Stand
- -
920.04 Allround medewerker frontoffice
** Afdeling Publiek Team Frontoffice
- -
920.06 Medewerker frontoffice Burgerzaken
- -
Tijdelijk aangestelde medewerkers frontoffice burgerzaken via uitzendbureau en/of op tijdelijke contractbasis in dienst van de gemeente Leudal (betrokkenen hebben een geheimhoudingsverklaring ondertekend).
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl