Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13780
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13780/1
Regeling vervallen per 31-05-2007
Ondermandaat Afdeling Publiek (feb 07)
Geldend van 15-02-2007 t/m 30-05-2007
Intitulé
Ondermandaat Afdeling Publiek (feb 07)Het hoofd van de afdeling Publiek;
Overwegende, dat het gewenst is de bevoegdheden die verband houden met de taakvelden van de afdeling te leggen bij de medewerkers die belast zijn met de voorbereiding en uitvoering van besluiten;
gelet op de bepalingen van het algemeen mandaatbesluit Leudal 2007;
besluit:
- 1.
De aan het hoofd van de afdeling Publiek gemandateerde bevoegdheden, overeenkomstig het bij dit besluit behorende overzicht te mandateren aan de daarin vermelde medewerkers.
- 2.
Op dit besluit zijn van overeenkomstige toepassing het Algemeen Mandaatbesluit Leudal 2007, het Algemeen Mandaatoverzicht gemeente Leudal en de afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht.
- 3.
Dit besluit treedt in werking op de dag na die waarop zij bekend is gemaakt.
- 4.
De ondermandaatlijst wordt ingeschreven in het gemeentelijk mandaatregister.
Bevoegdheid |
Bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Periodiek overzicht nodig |
Opmerkingen |
Algemene uitvoering GBA |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Verstrekking gegevens en uittreksels uit GBA |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Verlening van een briefadres |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Ambtshalve inschrijving/opneming GBA |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Het doen van een eerste inschrijving in Nederland |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Beslissen op verzoek geheimhouding persoonsgegevens |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Beslissen op verzoek hervestiging vanuit het buitenland |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Beslissen op verzoek aanduiding naamgebruik |
dhr. AGM Laeven |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||
Het afnemen van een verklaring onder ede of belofte voor opnamen gegevens GBA |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
|||
Beslissing op verzoek wijziging/toevoeging van gegevens in GBA |
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
|||
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
||||
Medewerkers team burgerzaken; Medewerkers Frontodffice burgerzaken; Allround medewerker frontoffice |
Bevoegdheid |
Bevoegd bestuursorgaan |
Ondermandaat aan |
Periodiek overzich |
Opmerkingen |
|
Algemene bevoegdheden |
|||||
Het verzenden van ontvangstbevestigingen van bij het gemeentebestuur ingekomen verzoeken, zienswijzen, bezwaarschriften, bedenkingen en beroepschriften, alsmede het doen uitgaan van brieven die uitsluitend mededelingen, inlichtingen of feitelijke informatie bevatten, alsmede het verstrekken van statistische gegevens |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Medewerker Dorpscontacten; Allround medewerker Frontoffice; Medewerker Frontoffice BoWoMiRo; Medewerker Frontoffice Burgerzaken; Medewerker Frontoffice Vergunningen; Beleidsmedewerker Bijzondere Wetten en APV; Medewerker Receptie Administratie/ secretariële medewerker Publiek;Coördinator Frontoffice |
NEE |
||
Het afwikkelen van administratieve gegevens en het nemen van beslissingen van beleidsuitvoerende aard op grond van reeds vastgesteld beleid, binnen het taakveld van de afdeling, waaronder de behandeling van aanvragen voor vergunningen, ontheffingen, subsidies, bijdragen, vergoedingen e.d. en andere verzoeken aan het gemeentebestuur |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Allround medewerker Frontoffice; Medewerker Frontoffice Vergunningen; Beleidsmedewerker Bijzondere wetten en APV; Coördinator Frontoffice |
JA |
||
Het woord voeren namens de bestuursorganen bij de behandeling van bezwaarschriften, beroepschriften, verzoeken om voorlopige voorziening en andere gerechtelijke procedures door de commissie voor de rechtsbescherming, de sector Bestuursrecht van de Arrondissementsrechtbank, de afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State, het Kantongerecht, de Centrale Raad van Beroep, het College van Beroep voor het Bedrijfsleven |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Medewerker Frontoffice Vergunningen; Beleidsmedewerker Bijzondere wetten en APV |
JA |
Vooraf overleg portefeuillehouder |
|
Het besluiten tot het aangaan van voor de afdeling relevante, privaatrechtelijke rechtshandelingen, binnen reeds vastgesteld budget, waaronder het vragen van offertes |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Coördinator Frontoffice |
JA |
Bij rechtshandelingen boven € 50.000,- vooraf overleg portefeuillehouder |
|
Het wijzigen, intrekken en het laten vervallen van alle krachtens dit mandaatbesluit genomen besluiten |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Allround medewerker Frontoffice;Medewerker Frontoffice Vergunningen; Beleidsmedewerker Bijzondere wetten en APV; Coördinator Frontoffice |
JA |
Vooraf overleg portefeuillehouder |
|
Publiek, Frontoffice |
|||||
Het beslissen op aanvragen ingevolge: APV Drank- en Horecawet en de Drank- en Horecawetverordening* Winkeltijdenwet en de Verordening Winkeltijden* Wet op de Kansspelen* Wet op de Dierenbescherming |
College van burgemeester en wethouders c.q. burgemeester |
Allround medewerker Frontoffice; Medewerker Frontoffice Vergunningen; Beleidsmedewerker Bijzondere wetten en APV; Coördinator Frontoffice |
JA |
* overleg vooraf met portefeuillehouder |
|
Aanvragen van inlichtingen justitiële documentatiedienst i.v.m. behandeling aanvragen horecavergunningen, vergunning op grond van de Wet op de Dierenbescherming, het indienen van bericht en |
College van burgemeester en wethouders c.q. |
Allround medewerker Frontoffice |
JA |
Ondertekening
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl