Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13457
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR13457/1
BESLUIT van den 26sten Augustus 1936, ter uitvoering van artikel 15a der quarantaine-verordening (P.B. 1931 No. 92)
Geldend van 01-10-1951 t/m heden
Intitulé
BESLUIT van den 26sten Augustus 1936, ter uitvoering van artikel 15a der quarantaine-verordening (P.B. 1931 No. 92)Artikel 1
Het model van het ontrattingscertificaat en van het vrijstellingscertificaat bedoeld in artikel 15a der quarantaine-verordening, wordt vastgesteld als volgt:
Artikel 2
Belanghebbenden zullen wegens gebruik van materialen en hulp van personeel, ten bate van ’s Lands kas moeten voldoen:
- a.
voor het onderzoek ter bekoming van een vrijstellingscertificaat van ontratting:
voor schepen met een bruto tonnage tot en met 250 ton f. 5,50
voor schepen met een bruto tonnage boven 250 t/m 500 ton f. 11,--
voor schepen met een bruto tonnage boven 500 t/m 1000 ton f. 16,50
voor schepen met een bruto tonnage boven 1000 t/m 3000 ton f. 22,-
voor schepen met een bruto tonnage boven 3000 t/m 10000 ton f. 27,50
voor schepen met een bruto tonnage boven 10000 ton f. 38,50
- b.
voor ontratting:
1º. gebruikte materialen naar de werkelijke kosten;
2º. loon van de arbeiders, berekend naar reden van f. 2,- per man per uur of onderdeel van een uur bij een arbeidstijd van 6 achtereenvolgende uren; langere arbeidstijd dan 6 achtereenvolgende uren, alsmede werk op Zon- en feestdagen, wordt beschouwd als overwerk en berekend naar reden van f. 4,- per man per uur of onderdeel van een uur;
3º. algemeen toezicht per schip:
door de technisch ambtenaar of controleur f. 25,-
door de opzichter f. 20,-
4º. gebruik van vervoermiddelen naar reden van f. 1,50 per half uur of onderdeel van een half uur;
Bovenvermelde kosten sub 1º, 2º, 3º en 4º worden verhoogd met 25% voor algemene indirecte kosten.
Artikel 3
Dit besluit treedt in werking met ingang van den dag na dien zijner afkondiging.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl