Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR131335
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR131335/1
Regeling vervallen per 01-10-2012
Mandaatbesluit heffings- en invorderingsambtenaar
Geldend van 01-01-2012 t/m 30-09-2012
Intitulé
Mandaatbesluit heffings- en invorderingsambtenaarDe heffings- en invorderingsambtenaar gemeentelijke leges van de gemeente Roosendaal, als zodanig aangewezen bij besluit van het college van burgemeester en wethouders van die gemeente van 20 december 2011.
gelet op artikel 231, tweede lid, sub b, onderscheidenlijk sub c van de Gemeentewet en op afdeling 10.1.1. van de Algemene wet bestuursrecht;
besluit:
A.
- 1.
Het vaststellen, bekendmaken en invorderen in eerste aanleg van leges burgerlijke stand, paspoorten, rijbewijzen, gemeentelijke basisadministratie, identiteitskaarten, legalisatie, verklaring omtrent gedrag, inentingswet, Pas 65, Saverpas, kadaster, bemiddeling bij door andere organen af te geven stukken te mandateren aan:
De teamleider burgerzaken van de afdeling Dienstverlening
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De gemandateerde heeft met deze mandaatverlening ingestemd.
-
2. Het vaststellen, bekendmaken en invorderen in eerste aanleg van leges gemeentearchief te mandateren aan:
De teamleider van het team Gemeentearchief van de afdeling Dienstverlening
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De teamleider van het team Gemeentearchief heeft met deze mandaatverlening ingestemd.
-
3. Het vaststellen, bekendmaken en invorderen in eerste aanleg van leges telecommunicatiewet te mandateren aan:
Het hoofd van de afdeling Leefomgeving.
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
Het hoofd van de afdeling Leefomgeving heeft met deze mandaatverlening ingestemd.
-
4. Het vaststellen, bekendmaken en invorderen in eerste aanleg van leges omgevingsvergunning te mandateren aan:
De teamleider van de afdeling vergunningen van de afdeling Dienstverlening.
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De teamleider van de afdeling vergunningen heeft met deze mandaatverlening ingestemd.
-
5. Het vaststellen, bekendmaken en invorderen in eerste aanleg van leges verkeer en vervoer, vergunningen en ontheffingen APV, winkeltijdenwet, kansspelen, horeca, evenementen/snuffelmarkten, prostitutiebedrijven en overige vergunningen/ontheffingen te mandateren aan:
De teamleider van de afdeling vergunningen van de afdeling Dienstverlening.
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De teamleider van de afdeling vergunningen heeft met deze dienstverlening ingestemd.
-
6. Het verzenden van aanmaningen, terugstorten van onverschuldigde bedragen, het treffen en intrekken van betalingsregelingen alsmede het verlenen van en intrekken van uitstel van betaling inzake leges te mandateren aan:
De teamleider van de afdeling Financiële Administratie van de afdeling Bedrijfsondersteuning.
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De teamleider van de afdeling Financiële Administratie heeft met deze dienstverlening ingestemd.
-
7. Het doen van uitspraken op bezwaar- en beroepschriften gericht tegen gemeentelijke leges te mandateren aan:
De heffingsambtenaar van de Belastingsamenwerking West Brabant.
De heffingsambtenaar kan van deze bevoegdheden ondermandaat verlenen aan de onder hem ressorterende medewerkers;
De heffingsambtenaar van de Belastingsamenwerking West Brabant heeft met deze dienstverlening ingestemd.
-
8. Het uitvaardigen van dwangbevelen, het treffen en intrekken van betalingsregelingen, alsmede het verlenen en intrekken van uitstel van betaling inzake leges te mandateren aan:
De invorderingsambtenaar van de Belastingsamenwerking West Brabant.
Ondermandaat van deze bevoegdheden is niet mogelijk.
De invorderingsambtenaar van de Belastingsamenwerking West Brabant heeft met deze dienstverlening ingestemd.
B. Dit besluit treedt in werking op 1 januari 2012
Roosendaal, 2 januari 2012
De heffings- en invorderingsambtenaar gemeentelijke leges,
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl