Regeling vervallen per 07-12-2021

Regeling commissie bezwaarschriften personele aangelegenheden Kempengemeenten 2012

Geldend van 01-01-2012 t/m 06-12-2021

Algemeen

Overheidsorganisatie Reusel-De Mierden
Organisatietype Gemeente
Officiƫle naam regeling Regeling commissie bezwaarschriften personele aangelegenheden Kempengemeenten 2012
Citeertitel Regeling commissie bezwaarschriften personele aangelegenheden Kempengemeenten 2012
Vastgesteld door college van burgemeester en wethouders
Onderwerp bestuur en recht
Eigen onderwerp personeel en organisatie
Indeling regeling Overig
Regeling onder de Omgevingswet Nee
Externe bijlagen

Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd

  1. Algemene wet bestuursrecht, art. 7:13
  2. Wet gemeenschappelijke regelingen, art. 24
  3. Gemeentewet, art. 96
  4. Car/UWO

Opmerkingen met betrekking tot de regeling

Deze regeling is identiek aan de regeling die is vastgesteld door het AB van de GRSK op 15 november 2011.

Regelgeving die op deze regeling is gebaseerd (gedelegeerde regelgeving)

1.Geen

Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.

Datum inwerkingtreding

Terugwerkende kracht tot en met

Datum uitwerkingtreding

Betreft

Datum ondertekening

Bron bekendmaking

Kenmerk voorstel

01-01-2012 07-12-2021 nieuwe regeling

22-11-2011

D'n Uitkijk, 23-12-2011

B&W 11-578