Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR12065
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR12065/1
Regeling vervallen per 01-01-2010
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Geldend van 01-09-2002 t/m 31-12-2009 met terugwerkende kracht vanaf 01-09-2001
Intitulé
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevensGemeentebestuur Ontwerp-besluit
De Raad van de gemeente Dordrecht;
gelezen het voorstel van burgemeester en wethouders van 1 juli 2002, nr. GB/2002/1907;
gelet op de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens,
b e s l u i t :
vast te stellen de volgende
Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
Artikel 1
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
Artikel 2
-
1. Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in de artikelen 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
-
2. Zij kunnen hiervoor nadere regels opstellen.
Artikel 3
Deze verordening treedt in werking op 1 september 2002 en werkt terug tot 1 september 2001.
Artikel 4
Deze verordening kan worden aangehaald als Verordening GBA.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de openbare vergadering van 9 juli 2002.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl