Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR107819
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR107819/1
Regeling vervallen per 14-06-2012
Mandaatbesluit heffingsambtenaar gemeente Slochteren
Geldend van 22-09-2011 t/m 13-06-2012
Intitulé
Mandaatbesluit heffingsambtenaar gemeente SlochterenDe heffingsambtenaar van de gemeente Slochteren,
gelet op artikel 229 en 231 van de Gemeentewet en afdeling 10.1.1 van de Algemene wet bestuursrecht,
besluit:
te mandateren de bevoegdheden als genoemd in de bij dit besluit behorende Mandaatlijst heffingsambtenaar van de gemeente Slochteren.
Mandaatlijst heffingsambtenaar van de gemeente Slochteren
GRONDSLAG |
ONDERWERP |
BESCHIKKINGS-MANDAAT |
ONDERMANDAAT |
Legesverordening, titel 1 |
|||
Artikelen 1.21 t/m 1.2.5 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van aanvragen ten aanzien van reisdocumenten |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikelen 1.3.1 t/m 1.3.4 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van aanvragen ten aanzien van rijbewijzen |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikelen 1.4.2 en 1.4.4 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van een aanvraag om een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikel 1.5.1 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het verstrekken van een inlichting als bedoeld in artikel D4 van de Kieswet |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikel 1.8.1 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van aanvragen tot het verstreken van fotokopieën en lichtdrukken. |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikelen 1.9.1 t/m 1.9.4 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het verkrijgen van een verklaring omtrent gedrag, attestatie de vita, legalisatie van een handtekening of een stempel als bewijs van garantstelling |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikelen 1.10.1 t/m 1.10.2 |
Het heffen van leges voor het doen van naspeuringen in het gemeentearchief of voor afschriften en fotokopieën van in het gemeentearchief berustende stukken |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Artikel 1.20.1 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van een aanvraag tot het verstrekken van (gewaarmerkte) afschriften, doorslagen, fotokopieën, (kleuren)afdrukken, kaarten, tekeningen en lichtdrukken |
Directeur dienst Dienstverlening |
Medewerker Frontoffice, medewerker Backoffice A en C (WP) |
Wegenverkeerswet |
|||
Artikel 149 |
Het heffen van leges voor het in behandeling nemen van een aanvraag voor het verlenen van ontheffingen voor exceptioneel transport |
Directeur Rijksdienst voor het Wegverkeer |
Ondertekening
Vastgesteld d.d. 12 september 2011.
De heffingsambtenaar van de gemeente Slochteren,
M.R. Buls
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl