Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR101269
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR101269/1
Regeling vervallen per 01-01-2013
Aanpassing bezwaarclausule
Geldend van 26-05-2011 t/m 31-12-2012
Intitulé
Aanpassing bezwaarclausuleGEMEENTEBLAD VAN UTRECHT 2011 Nr. 27
Aanpassing bezwaarclausule
(raadsbesluit van 3 februari 2011)
De gemeenteraad van Utrecht,
BESLUIT:
de gemeentebreed gehanteerde bezwaarclausule aan te passen, waardoor het mogelijk wordt digitaal bezwaar via een voorgeschreven E-formulier in te dienen; bezwaar per e-mail indienen blijft onmogelijk.
Het besluit heeft geen betrekking op belastingaangelegenheden.
Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad, gehouden op 3 februari 2011.
De griffier, De burgemeester,
Drs. A.A.H. Smits Mr. A. Wolfsen
Bekendmaking is geschied op 25 mei 2011.
Dit besluit treedt in werking met ingang van 26 mei 2011.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl