Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR100892
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR100892/1
Regeling vervallen per 06-01-2014
Aanwijzing afnemers op grond van artikel 2, lid 2 Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Heemstede 2009
Geldend van 14-01-2010 t/m 28-11-2012 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2010
Intitulé
AANWIJZING AFNEMERS OP GROND VAN ARTIKEL 2, LID 2 VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS HEEMSTEDE 2009BIJLAGE 1
AANWIJZING AFNEMERS OP GROND VAN ARTIKEL 2, LID 2 VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS HEEMSTEDE 2009
De volgende binnengemeentelijke afnemers van de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens worden aangewezen:
Afdeling Algemene en Juridische Zaken
Gemeentebelastingen Kennemerland-Zuid
Afdeling Bouw- en woningtoezicht
Afdeling Publiekszaken
Afdeling Facilitaire Zaken
Afdeling Financiën
Afdeling Informatiebeleid en –beheer
Afdeling Personeel en Organisatie
Afdeling Ruimtelijk Beleid
Afdeling Sociale Zaken
Afdeling Uitvoering openbare ruimte
Afdeling Voorbereiding openbare ruimte
Afdeling Welzijn
Ondertekening
Vastgesteld bij besluit van het college van 22 december 2009.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl