Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/60752
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/60752/1
Regeling vervallen per 01-05-2012
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens
Geldend van 31-12-2008 t/m 30-04-2012
Intitulé
Verordening Gemeentelijke Basisadministratie PersoonsgegevensDe raad van de gemeente Scherpenzeel,
gelezen het voorstel van het college van burgemeester en wethouders van 1 december 2008,
gelet op artikel 96 en 100 van de Wet gemeentelijke basisadministatie persoonsgegevens,
besluit
- 1.
De verordening Gemeentelijke Basisadministratie van 2 februari 2006 intrekken
- 2.
Vaststellen van de Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens
VERORDENING GEMEENTELIJKE BASISADMINISTRATIE PERSOONSGEGEVENS
Artikel 1
- 1.
Burgemeester en wethouders regelen de systematische verstrekking van gegevens aan binnengemeentelijke afnemers, de toegang van die afnemers tot de basisadministratie alsmede de verbanden tussen de basisadministratie en andere gegevensverzamelingen van de gemeente.
- 2.
Burgemeester en wethouders regelen de verstrekking van de authentieke gegevens uit de basisadministratie aan binnengemeentelijke afnemers ingevolge het verplichte gebruik op grond van artikel 3b van de Wet gemeentelijke basisadministratie.
Artikel 2
- 1.
Burgemeester en wethouders kunnen gegevens verstrekken in de gevallen als bedoeld in artikel 100 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
- 2.
Zij stellen hiervoor nadere regels.
Artikel 3
De verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens van 2 februari 2006 wordt ingetrokken.
Artikel 4
Deze verordening treedt in werking op de dag na publicatie.
Artikel 5
Deze verordening kan worden aangehaald als: Verordening gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens Scherpenzeel (Verordening GBA).
Ondertekening
Aldus besloten in de openbare vergadering van de raad van 18 december 2008
E. Hoogstraten J.J.H. Colijn-de Raat
griffier voorzitter
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl