Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671177
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR671177/1
Regeling vervallen per 12-08-2022
Mandaat gemeentesecretaris-algemeen directeur gemeente Gouda
Geldend van 06-01-2022 t/m 11-08-2022
Algemeen
Overheidsorganisatie | Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland |
---|---|
Organisatietype | RegionaalSamenwerkingsorgaan |
Officiƫle naam regeling | Mandaat gemeentesecretaris-algemeen directeur gemeente Gouda |
Citeertitel | Mandaat gemeentesecretaris-algemeen directeur gemeente Gouda |
Vastgesteld door | gemandateerde functionaris |
Onderwerp | bestuur en recht |
Eigen onderwerp | |
Indeling regeling | Overig |
Regeling onder de Omgevingswet | Nee |
Externe bijlagen |
Wettelijke grondslag(en) of bevoegdheid waarop de regeling is gebaseerd
Opmerkingen met betrekking tot de regeling
Deze regeling vervangt de Regeling mandaat directeur Cyclus van 1 januari 2011 en het mandaat, verleend aan het hoofd van de afdeling Veiligheid en Wijken gemeente Gouda van 6 november 2013. Deze regeling bevat de vroegst mogelijke datum van inwerkingtreding.
Overzicht van in de tekst verwerkte wijzigingen Dit overzicht bevat alleen gepubliceerde versies.
Datum inwerkingtreding |
Terugwerkende kracht tot en met |
Datum uitwerkingtreding |
Betreft |
Datum ondertekening Bron bekendmaking |
Kenmerk voorstel |
---|---|---|---|---|---|
06-01-2022 | 12-08-2022 | nieuwe regeling |
24-12-2021 |
Onbekend. |
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl