Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR634275
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR634275/1
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent inlichtingen (Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen 2020)
Geldend van 01-01-2020 t/m heden
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis houdende regels omtrent inlichtingen (Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen 2020)Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis;
gelet op de artikelen 231 en 246a van de Gemeentewet, de artikelen 30 en 31 van de Wet waardering onroerende zaken, artikel 56 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen en artikel 63a van de Invorderingswet 1990;
besluit vast te stellen het volgende besluit:
Artikel 1
De verplichtingen die ingevolge de artikelen 47, 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingenen de artikelen 58 en 60 van de Invorderingswet 1990, dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 246a van de Gemeentewet bestaan jegens de gemeenteambtenaren bedoeld in artikel 231, tweede lid, onderdeel b en c, van de Gemeentewet, gelden mede jegens de volgende gemeenteambtenaren belast met de heffing of de invordering van gemeentelijke belastingen:
- a.
Senior medewerker Administratie, Beheer en Belastingen
- b.
Medewerker Bezwaar en beroep
- c.
Medewerker Belastingen en Verzekeringen
- d.
Taxateur onroerende zaken
- e.
Senior medewerker Administratie en Invordering
- f.
Medewerker Administratie
- g.
Medewerker Invordering
Artikel 2
De verplichtingen die ingevolge de artikelen 47 , 49 en 50 van de Algemene wet inzake rijksbelastingen , dan wel bedoeld of van toepassing verklaard in de algemene maatregel van bestuur krachtens artikel 31 van de Wet waardering onroerende zaken bestaan jegens de gemeenteambtenaar bedoeld in artikel 1, tweede lid, van de Wet waardering onroerende zaken, gelden mede jegens de volgende personen:
- a.
Senior medewerker Administratie, Beheer en Belastingen
- b.
Medewerker Bezwaar en beroep
- c.
Medewerker Belastingen en Verzekeringen
- d.
Taxateur onroerende zaken
- e.
Senior medewerker Administratie en Invordering
- f.
Medewerker Administratie
- g.
Medewerker Invordering
Artikel 3
Het Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen d.d. 29 november 2011 wordt ingetrokken met ingang van de in artikel 5 genoemde datum van inwerkingtreding van dit besluit.
Artikel 4
Het Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen d.d. 29 november 2011 blijft van toepassing op de belastbare feiten die zich vóór de datum van de inwerkingtreding van dit besluit hebben voorgedaan.
Artikel 5
Dit besluit treedt in werking met ingang van 1 januari 2020.
Artikel 6
Dit besluit wordt aangehaald als: Aanwijzingsbesluit inlichtingenverplichtingen 2020.
Ondertekening
Aldus vastgesteld in de vergadering van 17 december 2019
Het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Maassluis.
de secretaris,
A.L. Duijmaer van Twist
de burgemeester,
dr. T.J. Haan
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl